Termékeink szállítását futárszolgálattal, és saját autóinkkal végezzük az ország egész területén. Külföldi szállításokról kérjen ajánlatot ügyfélszolgálatunktól. Szolgáltatásainkat folyamatosan korszerűsítjük és keressük a legjobb megoldást annak érdekében, hogy Ön kedvezően, vagy akár ingyen juthasson csomagjaihoz.
Az alábbi táblázatban és leírásban megtalálhatja szállítási díjainkat és opcióinkat.
utóbbiakban feltüntetett árak bruttó vételárak és Forintban értendőek!
Szállítási díjtáblázat - érvényes - 2024.05.01-től | |||
Házhozszállítás | Posta - csomagautomata* |
||
0-5 kg-ig | 2.490,- HUF | 200.000,- Ft felett ingyenes szállítás* | 990,- HUF |
5,1-10 kg-ig | 2.990,- HUF | 990,- HUF | |
10,1-20 kg-ig | 3.900,- HUF | 990,- HUF | |
20,1-30 kg-ig | 5.900,- HUF | ||
30,1-40 kg-ig | 6.900,- HUF | ||
40,1-80 kg-ig | 8.900,- HUF | ||
80,1-100 kg-ig | 10.900,- HUF | ||
100,1-200 kg-ig | 15.900,- HUF | ||
200,1-500 kg-ig | 22.900,- HUF | ||
Összeszerelt szervizes gépek szállítása¹ | 15.000,- HUF | ||
Plusz ember biztosítása² | 22.000,- HUF | ||
Extra szállítás³ | Egyedi ajánlat alapján |
Árufizetés utánvét esetén | |
20.000 Ft-ig | 990 Ft |
20.001-50.000 Ft között | 1.100 Ft |
50.001-100.000 Ft között | 1.300 Ft |
100.001-200.000 Ft között | 1.900 Ft |
200.001-500.000 Ft között | 3.100 Ft |
500.001-1.000.000 Ft között | 4.200 Ft |
1.000.001-2.000.000 Ft között | 7.000 Ft |
Logisztika költség | 990 Ft |
*Díjmentes szállítás - Az ingyenes szállítás nem vonatkozik még 200.000,- Ft feletti vásárlás esetén sem az alábbi esetekre / termékekre.
*A csomagautomatás rendelések alá tartozik a "Postán maradó" a "Postapont" és a "Csomagautomata"-ba történő szállítások! Ezen pontokra max 20kg-ig tudunk csomagot küldeni!
200.000,- Ft feletti ingyenes szállítás - Ezt a díjmentes szállítást akkor tudja igénybe venni, ha a vásárlási értéke meghaladja az 75.000,- Ft-ot, és a rendelt termék nem tartozik bele a fentebb említett kivételekbe!
FIGYELEM FONTOS! 40kg súlyú csomagok esetén ezek a szállítási árak csak akkor érvényesek, ha van segítség a csomagot kivenni az autóból, amennyiben ez nem megoldható, úgy plusz rakodó munkatársat tudunk biztosítani felár ellenében. A futárszolgálat munkatársai, általában egyedül szállítanak, ezért szükséges a segítség! Amennyiben ezt nem tudják megoldani, úgy azt jelezzék rendeléskor ügyfélszolgálatunkon!
Egyeztetés után, át nem vett csomagok esetében a kiszállítási díj újból felszámolásra kerül, illetve ingyenes kiszállítás esetében a táblázatban található árakat számoljuk fel!
¹Összeszerelt szervizes gépek szállítása - ez a szállítási mód a szervizbe való szállítás egyszeri bruttó díja szerelt gép esetében
²Plusz ember biztosítása - Amennyiben Önnek segítség kell a rakodáshoz, vagy szállításhoz, kérjük ezt előre jelezze ügyfélszolgálatunkon.
³Extra szállítás - az alábbi szolgáltatásaink extra igénynek minősülnek, és egyedi felár számítása esetén tudjuk biztosítani azokat. Kérjük ezen igényeiket előre szíveskedjenek jelezni ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben igénybe kívánja venni valamely szolgáltatásunkat az alábbiakból, arra egyedi ajánlatot biztosítunk.
Amennyiben az előre egyeztetett kiszállítási feltételek nem egyeznek a valósággal, akkor a felmerülő extra költségek utólag kerülnek felszámításra.
Magyarország Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Korm. módosításában a Magyarország területére értékesítő kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára kötelezően előírja, hogy 2024. március 28-tól választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.
Kínálatunkban több ezer termék megtalálható, mely nagy része raktárukészleten van. Cégünk több márka Magyarországi kizárólagos képviselője és disztribútora, ezért a termékeink többsége gyors szállítással szállítható akár 24-96 órán belül. Azon termékeink melyek nincsenek készleten, vagy valami oknál fogva készlethiányosak, általában 1-3 hét alatt szállíthatóak! Egyes nehezen elérhető termékekről, vagy egyedi rendelés esetén, a szállítás várható időpontját írásban vagy telefonon közöljük. Megrendelés után kollégáink minden esetben értesítik Önt a várható szállítási időről!
Szállítási módtól függően több lehetőség van az átvételre. Az alábbiakban részletezzük:
Kis csomagok esetén a futárszolgálat szállítja ki a termékeinket, akik a sikertelen kézbesítést követően újra próbálkoznak a kézbesítéssel. Ez után a csomagot visszaküldik központi raktárunkba.
Nagy csomagok esetén a Vital Force saját autói egyike vagy nagycsomagos futár partnerünk szállítja ki a csomagokat. A vásárló miatti sikertelen kézbesítés esetén (nem tartózkodik otthon, nincs aki átvegye a csomagot) a szállítási díj újból felszámításra kerül még ingyenes szállítás esetén is! Kérjük a félreértések elkerülése érdekében, az előre megbeszélt és több alaklommal egyeztetett időpontban szíveskedjen a szállítás átvételéről gondoskodni!
A termékeket értesítést követően központi telephelyünkön átvehetik személyesen! Kérjük, csak értesítést követően jöjjenek a csomagért!
Weboldalunkon aktuális raktárkészletet láthat. Az esetek 99%-ban ezek valós készletmegjelölést jelentenek. Természetesen előfordulhat, hogy egyszerre rendelnek meg egy olyan terméket, amiből esetleg csak 1db van készleten, ez esetben az időben előbb beérkező rendelést tudjuk kiszolgálni elsőnek. Előfordulhat, hogy egy termék lefoglalásra, vagy eladásra került, de a rendszer nem frissítette még magát, így azt jelzi, hogy készleten van, holott már esetleg el lett adva. A rendszer munkaidőben (8:00-18:00 között) 15 percenként frissül, munkaidőn kívül a készletet levonja, de csak munkaidőben tudja összefésülni az adatokat, így ha kevés van a kiszemelt készletből az nem biztos, hogy az Ön részére lett lefoglalva. Folyamatosan töltjük fel árukészleteinket, így ez ritkán fordul elő, de előfordulhat!
A futárszolgálattal történő küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Amennyiben a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni a futár által. Amennyiben nem tud a futár ilyen jegyzőkönyvet adni, a terméket ne vegye át és értesítsen bennünket, illetve jelezze a problémát a futárszolgálatok központja felé is.
Bármilyen kérdés probléma esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a (+36 ) 30 627-8603, vagy a (+36) 30 627-7865 -ös telefonszámon és kollégáink megpróbálnak segíteni.
Saját szállítóinknál a csomagok sérülésének igen kicsi esélye van, de ha mégis ilyet tapasztalna, keresse ügyfélszolgálatunkat és jelezze a problémát!
Sajtát szállítás esetében:
A termékek kiszállítását, telefonos egyeztetést követően a megbeszélt napon szállítjuk ki. Amennyiben a csomagokról, illetve a kiszállítás idejéről szeretne érdeklődni, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat és kérje el a csomagszámot amivel nyomon követheti a csomagját.
Futárszolgálat esetében:
A csomagok átadását követően ellenőrizni tudja a jelenlegi állapotát. Ehhez fel kell keresnie a futárszolgálat weboldalát a csomagszámmal és egyszerűen csak írja be a számot, majd megtekintheti csomagja állapotát.